ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΑΣ?

Παρακάτω θα βρείτε απαντήσεις σε μερικές από τις πιο συχνές ερωτήσεις.
Εάν εξακολουθείτε να έχετε κάποιες ερωτήσεις, επικοινωνήστε μαζί μας από τη σελίδα επικοινωνίας.

Ε: Πώς θα αναγνωρίσω τον οδηγό μου στο αεροδρόμιο ή το λιμάνι;

Για παραλαβές από το αεροδρόμιο, ο οδηγός σας θα σας περιμένει στην έξοδο μετά την παραλαβή των αποσκευών με εξατομικευμένη πινακίδα παραλαβής. Για παραλαβές από το αεροδρόμιο όπου αυτό δεν είναι δυνατό, το σημείο συνάντησης βρίσκεται στο email που περιέχει την επιβεβαίωση της κράτησής σας. Προσφέρουμε επίσης δυνατότητα παραλαβής από το λιμάνι, αν είναι δυνατόν.

Ε: Πόσο χρόνο θα με περιμένει ο οδηγός;

Για μια τυπική παραλαβή (δηλ. από ξενοδοχείο ή οικία), ο οδηγός θα σας περιμένει 30 λεπτά πριν φύγει από το σημείο παραλαβής. Τα πρώτα 15 λεπτά είναι δωρεάν και θα χρεωθείτε μόνο για τα υπόλοιπα 15 λεπτά. Αν συνειδητοποιήσετε ότι μπορεί να καθυστερήσετε, σας συνιστούμε να μας καλέσετε ώστε να βρούμε μια εναλλακτική λύση για εσάς.
Για παραλαβές από αεροδρόμιο και λιμάνι, έχετε δωρεάν χρόνο αναμονής 60 λεπτών. Παρέχοντας τα στοιχεία της πτήσης ή του πλοίου σας κατά την κράτηση, ο οδηγός σας παρακολουθεί την ώρα άφιξής σας και θα προσαρμόσει ανάλογα τον χρόνο παραλαβής σας.
Εάν υπάρχει πολύ μεγάλη καθυστέρηση και ο οδηγός δεν μπορεί να περιμένει, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να βρούμε μια εναλλακτική λύση.

Ε: Τι γίνεται αν η πτήση ή το πλοίο μου καθυστερήσει;

Για παραλαβές από αεροδρόμιο και λιμάνι, έχετε δωρεάν χρόνο αναμονής 60 λεπτών. Κατανοούμε ότι ενδέχεται να υπάρχουν ζητήματα πέρα ​​από τον έλεγχό σας που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε απροσδόκητες καθυστερήσεις. Παρέχοντας τα στοιχεία της πτήσης ή του αγώνα σας κατά την κράτηση, ο οδηγός σας παρακολουθεί την ώρα άφιξής σας και θα προσαρμόσει ανάλογα τον χρόνο παραλαβής σας. Εάν υπάρχει πολύ μεγάλη καθυστέρηση και ο οδηγός δεν μπορεί να περιμένει, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να βρούμε μια εναλλακτική λύση.